Thread: Ik Stop ermee!!
View Single Post
Old 11-12-2005, 20:04
ckj ckj is offline
De Paddock Rookie

Ik Stop ermee!!

Geachte,

Vandaag heb ik een moeilijke besluit genomen, enwel te stoppen met al mijn activiteiten voor en op het circuit, eigenlijk alles wat met de autosport heeft te maken.
Heb dit werk een paar jaar met heel veel passie gedaan, maar wil niet doorgaan op deze manier.

Een van de redenen is mijn prive leven, ik had bijna geen tijd meer voor mijn zoontje en vriendin, en dit heeft toch voorrang, als je nagaat dat ik op vrijwillige basis actief was.

Er zijn nog een paar andere redenen, maar daar zal ik een ieder die daar betrekking op heeft, persoonlijk een mail oversturen.

Hoogachtend,

Mathieu Klein voor Distrispeed

Bonjour,

Aujourd'hui j'ai pris une decision difficile : je vais arreter toutes mes activites au circuit et pour le reste des sports automobiles.
J'ai fait ce travail pendant quelques annees avec beaucoup de passion mais je ne peux pas continuer a ce rythme la.

Une des raisons de ma decision est ma vie privee parce que je n'avais plus de temps pour ma famille, qui est ma priorite.

De plus, je faisais tout ce travail benevolement.

Il y a aussi d'autres raisons, mais je les enverrais aux personnelement aux personnes responsables.

Bien a vous tous,

Mathieu Klein pour Distrispeed.