View Single Post
Old 13-12-2005, 00:49
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Peter Baert
Sociologie volgens JPM: "Waregem Koerse is een elitaire samenkomst van allemaal wannabee bv's...die natuurlijk niets te doen hebben en die natuurlijk niet liever doen dan naar een feestje te komen om hun 'zielig fake' groepsgevoel nog maar eens te versterken."

Die kan tellen.

Eén vraagje maar, JPM, maar wel redelijk belangrijk als je een oordeel velt over een evenement.

Ben je ooit al naar Waregem Koerse geweest? Of baseer je je doordringende sociologische analyse op de korte reportages in het TV-nieuws?

Alleen voor happy few? Ik had het ook over "dunne" portefeuilles. Er was 35.000 man dit jaar. Het is een evenement waar "arm" en "rijk" op afkomt.

Nu willen sommigen hier plots dat Zolder blijkbaar moet uitverkocht zijn op die donderdag, anders is het niet goed zo te zien. Als het bij de eerste poging regionaal al aanslaat, is het toch niet slecht begonnen?

By the way, Waregem Koerse bestaat al 155 jaar ...

In het licht van je laatste bijdrage, JPM, moeten we misschien vanaf nu gewoon alle kinderen weren van Zolder. Nog geen 12? Eruit! Er wordt kinderopvang voorzien in de Wheels bij nonkel Andy. En ook al wie niet kan bewijzen dat hij een fanatieke autosportliefhebber is, eruit! De tribunes zouden anders wel eens bevolkt kunnen zijn door mensen "die natuurlijk niets te doen hebben en die natuurlijk niet liever doen dan naar een feestje te komen om hun 'zielig fake' groepsgevoel nog maar eens te versterken." Weg met die sponsors, weg met die VIPS! Eruit! Verdwijn! Vanaf nu doen we het enkel nog met de piepkleine minderheid die urenlang naar MotorsTV zit te turen of zijn tijd zit te verdoen op autosport-fora op internet ...

Van de sociologische opmerking neem ik akte..maar hier verder over doorbomen is gewoon te ver off-topic...

Over die laatste opmerking voel ik me echter wel genoodzaakt om te reageren... Je geeft een heel eigen draai aan mijn woorden...

Natuurlijk zijn kinderen welkom op circuit Zolder - Ik pleit er gewoon voor om die kinderen niet zomaar los te laten lopen in de Paddock rond het circuit...
MOTORSPORT CAN BE DANGEROUS....
Zonder meer, zonder enige aangepaste begeleiding die kinderen een dag rond het Circuit laten rond hangen is m.i. gewoon om problemen vragen vroeg of laat...
remember deze slogan...

Waar je die woorden haalt dat alleen de die-hards nog mogen worden toegelaten snap ik niet...heb ik niet gezegd...

Ik heb net proberen te wijzen op het verschil tussen WC en CZ...(WC is gewoonweg een meer elitaire samenkomst dan een Belcar race - vgl de prijs tussen een tribunekaartje op de hoofdtribune op CZ (max 20€) en eentje op WC(€50 denk ik) - Je gaat me niet vertellen dat dit hetzelfde volk aantrekt)

Last edited by JPMontoya; 13-12-2005 at 00:56.
Reply With Quote