Quote:
Originally Posted by Peter Baert
Zouden er achter de schermen niet ergens al contacten zijn geweest met de baanposten-wereld om voorzichtig na te gaan of dat donderdag-idee misschien wel haalbaar is?
|
Sorry Peter,
ik heb tot nu toe geen enkel aanvraag gekregen van Zolder of wij als ploeg dit goed vonden.
Misschien via de RACB en die zullen natuurlijk wel ja gezegd hebben maar natuurlijk niet bij nadenkend dat er vele mensen moeten werken, maar ja, dan zal men ons wel verplichten, zie onderstaande tekst van Eddy V:
Quote:
Originally Posted by Eddy V
""Wat er kan gebeuren om bk's te vinden? Simpel: die zullen verplicht worden hier aan deel te nemen door de KACB en NKBK.
De Belcar staat immers op de nationale kalender en daarom moet NKBK (nationale kommissie der bk's) mensen leveren.
Of de bk's er zijn of niet of willen of niet, de verantwoordelijke voor die dag zal nu al de haren uit het hoofd trekken om volk te krijgen. Het is aan de NKBK om mensen te leveren, de inrichter kan ook de verantwoordelijke aanklagen moesten er geen bk's zijn en de wedstrijd niet doorgaat. Niet dat Zolder dit zal doen, maar het kan. Zo simpel is dat voor de KACB: men verplicht.""
|
Verandering is mooi en mag men doen maar we zitten op dit ogenblik met een tekort aan bk's en met op zulke dagen wedstrijden te organiseren, zullen we er zeker geen bijvinden, 't is zo al moeilijk genoeg, want het eerste wat ze vragen is: wat brengt dit op, als we dan zeggen voor kleine wedstrijden niks en voor grote wedstrijden 10 euro, dan zijn er zogoed als geen kandidaten meer want uiteindelijk kunnen ze op een weekend meer gaan verdienen ergens anders.
Maar ik wil altijd eens navragen aan mijn 15 mensen wie er zeker komt en jullie dat eens laten weten hoor.
ik kan in elk geval komen die donderdag, maar ja, ik heb nu eenmaal de mogelijkheid om extra verlof te nemen wegens de vele overuren bij de brandweer.
hoe meer branden hoe meer overuren hé.
Met vriendelijke en sportieve groeten,
Ploegoverste Vandenholt Bob ploeg VDHB licentienummer A 642