Quote:
Originally Posted by Peter Baert
Sinds een paar jaar heeft Circuit Zolder een akkoord met alle regionale zenders in Vlaanderen én TVL in Nederlands Limburg, en met de nationale zenders VTM, KANAALTWEE, JimTV, RTL-TVI en PlugTV voor het uitzenden van spots die de races in Zolder promoten.
Blijkbaar kijkt niet iedereen naar zijn regionale zender ...

|
Of kan het simpelweg NIET ontvangen. Helaas woon ik aan de "andere" kant van de grens én niet in Limburg. Voor al het nieuws enz over de Belcar ben ik aangewezen op het Internet.
Beelden zijn alleen te zien via HIBN. Pitstop.TV, die ik iedere keer een mooie reportage zie maken...kan ik niet zien...wegens het feit dat ik nu eenmaal geen Skynet-gebruiker ben én geen VTM kan ontvangen. Over Pitstop wil ik verder niet ingaan...want dat is totaal off-topic in deze tread.
Nu woon ik wat verder van de grens. Maar mensen die in Noord-Brabant wonen, hebben misschien best interesse. Zeker met de nieuwe variant van de Belcar waar Corvettes, Aston Martins enz in kunnen deelnemen.... En zeker wanneer er Nederlanders in meedoen.
Maar een flyer in de huis-aan-huis bladen of bij de reclame folders zou misschien in die streek best wat volk kunnen lokken. De mensen uit Limburg, Zeeland en Noord-Brabant zijn waarschijnlijk eerder op Zolder dan op Zandvoort.