View Single Post
Old 17-12-2005, 16:36
Jawaddeman's Avatar
Jawaddeman Jawaddeman is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by insanity
De 24U van Spa belooft alvast een indrukwekkend startveld te gaan opleveren

Ze kunnen misschien binnen de Belcar een Corvette-Cup oprichten...
Als Corvette-fan van het eerste uur (toen SRT nog hortend en stotend rondreed) kan ik dit alles alleen maar toejuichen!
75% van de C5-R's op Europese bodem in ons kleine landje ... en daar bovenop nog minstens 1 C6R (die we hopelijk eens kunnen bewonderen op een of andere vrije training...) Zou de PSI-C5R in 2006 ook naar de Belcar komen, of blijven ze daar nog (zoals eerder ergens vermeld) met de 2 porsches rijden ?

Zo, nu nog die Gumpert Apollo en een paar Aston's en de Belcar wordt zonder twijfel het meest prestigieuse GT-kampioenschap van Europa
(voor mij is het dat al hoor)

Alleen ... ik ga in 2006 veel wedstrijden moeten missen wegens huisje bouwen ... jammer jammer
psi zou er de lmes of nu lms mee gaan rijden, namen die ik daar al heb horen vallen, vincent vosse en ongetwijfeld david hart...

En we gaan toch geen corvette cup houden zeker, please please dat kuismanen nog met zijn viper komt, zou spijtig zijn als die zouden verdwijnen...
Er staan er veel te koop dus misschien iemand interesse... (en die twee van belmondo racing zouden nog wel eens zeer snel kunnen zijn)...