View Single Post
Old 17-12-2005, 22:40
206WRC-ke's Avatar
206WRC-ke 206WRC-ke is offline
De Paddock Regular

Tadaaaaaaaa

Hier zijn dus de beloofde en wss lang verwachte foto's van mijn afgewerkte OMV Citroën Xsara WRC - Monte Carlo Rally 2005 van Manfred Stohl en Ilka Minor.

Ik vind hem goed, voor mijn normen toch. Al kan hij niet tippen aan juweeltjes van andere top-bouwers Er zijn nog vele kleine foutjes en zo, maar als je het niet echt weet zie je ze ook niet direct. Alhoewel...

Enkele "defaults" en bedenkingen...
- Transkit en decals zijn echt zoals gewenst, ma kom...
- Had beter houtlijm gebruikt voor lichten. Witte verf is weer wat op het licht gekomen... Stom van me...
- M'n ruitrubbers zijn deze keer beter gelukt (heb ze afgeplakt)
- De spoiler langs achter van uit de transkit is in de fabriek niet helemaal recht gemaakt, het valt niet erg op, maar je kan toch merken dat de kant van de copiloot wat hoger is.
- Achterkant was zeer moeilijk om te decaleren, maar is al bij al gelukt...
- Voorgaande zin is te zien aan de achterlichten en zo...
- Ben wel klein beetje "trots" op de spelden om de motorkap dicht te houden. Ik heb die met een fijn stiftje erop getekend en is goed gelukt vind ik...
- Wielen komen wat te veel uit de wielkasten vind ik, maar komt wss door de kit...
- Jammer dat de voorwielen niet kunnen draaien (L & R)
- De voorbumper in die 2001-kit is blijkbaar ook niet helemaal dezelfde als deze dat Stohl aan z'n wagen hangen had dit jaar. De decals waren er ook wat moeilijker op te krijgen... Vooral de midenste van Michelin die ik langs boven en onder wat heb moeten bijknippen.
- ... (jullie comentaar )

FOTO'S !!!

Last edited by 206WRC-ke; 17-12-2005 at 22:46.
Reply With Quote