Lijkt me knap die Corolla

Jammer dat we hem niet meer gaan zien in het echt? Ik vind het niet zo jammer. Ik vond het wel een mooie wagen, maar ik was er wat op uit gekeken. Reed toch al enkele jaren met dat design hé. Ben blij dat ze een nieuwe weg hebben ingeslagen met de Focus en hopelijk een nieuw design. Zal ook knap zijn. Nu we de Corolla niet meer gaan zien heb je hem toch in het klein hé, en zal ik hem ook nog maken.

Binnenkort kunnen we dan z'n Focus maken

(PS, welke kleurnummer vd verf is dat voor de Toy?)
Bedankt voor de tips Huudo. "Sprue" wat is dat juist?? Er zaten geen antennes bij de kit dus ik heb deze zoals m'n Focus gemaakt door wat plastic te verwarmen en dan uit te rekken. Bedoel je dat daarmee??
Dat van die decals bij de lichten had ik idd kunnen doen

En van de uitlaat, hij is niet uitgehold dus kan ik hem niet echt zwart maken langs binnen hé

Heb gewoon een zwart cirkeltje op de buis gedaan. Valt het zo slecht op?
En tenslotte de wielen die uit de kas steken, ik heb idd niet zoveel gepast in het begin, maar dat was omdat de kas nogal moeilijk over de cockpit raakte en ik anders teveel moest duwen en zo en dacht iets kapot te maken. Toen ik hem er definitief op plaatste heb ik langs voren wat moeten duwen, veel lijm moeten gebruiken en blijven duwen tot de lijm droog was, want anders kwam de motorkap telkens weer naar omhoog... Heller is toch geen Tamiya zu...