View Single Post
Old 21-12-2005, 00:14
Dominique's Avatar
Dominique Dominique is offline
Frecking Nuts ...

Update,
we hebben nog een beetje tijd gemaakt voor onze SL. Degene die vrijdag 16/12 op de meeting in de Wheels was, heeft al kunnen vaststellen dat de hele buizenhandel in het zwart werd gespoten, dat de benzinepomp was gemonteerd, en dat de vinnen in het koetswerk stonden gemonteerd.

Verder is de batterij gemonteerd en van een "rubber" spanriem voorzien. (In werkelijkheid is dat natuurlijk ordinaire maskingtape, maar dat moet ik niet zeggen).

Ondertussen heb ik wat gewerkt aan de bevestiging van de benzinepomp. Ook werd de electrische bedrading van dit toch wel eigenaardig uitziende ding aangebracht. De bedrading is ijzerdraad van 0,4 mm. Daarover werden witte ringetjes geschoven. Die heb ik gemaakt met mijn "punch & die"-set. Daarbij krijg je cirkeltjes die dan werden doorboord met een boortje van 0,45 mm. Aan het andere uiteinde is het isolatiemateriaal van een dikkere draad aangebracht.

Ook de benzinetank is ver genoeg gevorderd om ze in te bouwen. De aansluiting met slang naar de benzinepomp is al aangebracht. Enkel nog een kwestie van de bevestigingen te voorzien en alles aan het chassis te vijzen.

Je kan het allemaal zelf bekijken op de foto's.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	WIP45.jpg
Views:	56
Size:	232.4 KB
ID:	320   Click image for larger version

Name:	WIP46.jpg
Views:	46
Size:	216.4 KB
ID:	321   Click image for larger version

Name:	WIP49.jpg
Views:	55