Trafo's zouden dergelijke hoogteverschillen zeker trekken... bij zo'n banen worden echt wel zeer zware regelbare en gestabilisseerde voedingen gebruikt...
Zo'n motortje waar wij mee rijden trekt zeer max tussen de 2 en de 2.5 amp... de zwaardere motors trekken uiteraard meer amp. Maar voor mijn baan heb ik twee regelbare voedingen (1 per twee lanes) die elk regelbaar zijn tussen de 6 en de 36 volt (ideaal voor kinderen om alles wat rustiger aan te kunnen zetten) en die konstant 10 Amp kunnen geven... je trekt die dus absoluut niet leeg hoor...
Wat die hoogteverschillen betreft... het moet mogelijk zijn om de MDF zo te plooien zonder dat er echt te veel kracht op komt... en de rijders moeten ook nog hun wagens zien hé...
---
Nog wat verdere race-info:
Wat ik voorlopig kan voorleggen over de race:
- Datum: 11/02/2006
- Duur race: waarschijnlijk 5 uur (waarschijnlijk 15u – 20u)*
- Duur stints: 12 minuten
- Geschat aantal ronden dar er zal gereden worden per team (zonder pech): 1300
- Punten toegekend op 1/3, 2/3 en einde van de race
- Concours d’ élégance voor de race met uitreiking beker mooiste wagen
- Uitgebreide technische controle voor de start
- enkele uren voor de wedstrijd van start gaat, gaat de baan open voor de vrije trainingen (evt met "aperitiefje" à la Leffe... en een broodje)
*wijzigingen in het aantal uren kunnen nog doorgevoerd worden... maar dit is het minimum...
Teams:
Teams die al een keuze gemaakt hebben:
Jo - Gunther: Ferrari 575 GTC Giesse
Pieter - Slim: Chevrolet Corvette C5R
Juha - Huudo: Rallyfoto.be - Huudo.com Mugen NSX
Dominique - Sennake: Nissan 350Z Calsonic
Dragonfly – Pat: Porsche GT3RS
Teams waar er voorlopig enkel geruchten over circuleren:
Ben – Koen: Saleen S7R? Porsche GT2? Porsche GT3RS?
Bram – Kristof?: Nissan Skyline R34? Toyota Supra GT?
__________________
|