View Single Post
Old 24-12-2005, 06:08
Jawaddeman's Avatar
Jawaddeman Jawaddeman is offline
De Paddock Regular

hoi Mark, ikke weer...
het geen ik nu zeg is ook op de vergadering gezegd:

1. Ik denk als je over GTB 1, dan spreek je over de porsche van Penders; onthoud hier goed de gedachte achter dat hij heel het jaar mee deed voor de algemene titel en er dus baat bij had in de algemene rangschikking zo hoog mogelijk te eindigen, waar men bij TA 1 spreekt over GS motorsport en deze inderdaad een serieuze voorsprong hadden op de andere TA's; er is daar zelfs gesugereerd dat de TA op veilig voor de toerisme klasse gereden heeft en dat er degelijk nog wel een stukje van zijn snelste tijd afkon...

2. Ik ken geen van alle rijders persoonlijk en kan ze ook niet beoordelen, maar zou het best ook niet eens kunnen dat de ene piloot sneller is dan een andere, ik denk als je eens naar de 24uren, misschien is Rudy Penders in de bmw V8 sneller dan in zijn eigen Porsche, en dit is louter een veronderstelling, zonder dat ik daar iemand mee viseer... Als je de tijden heel goed nakijkt in de loop van het jaar en als je naar piloten kijkt die met verschillende wagens rondrijden dan kan je ergens al verschillen zien...

3. Moet een TA klasse 2 winnen, oké hij moet kunnen winnen, maar zou het fairder zijn moesten zij die 2,5% voor krijgen???

...

Véél auto's zullen verdwijnen, kunnen der niet heel veel zijn want die reden er al niet meer...

a ja Mark wil je de tijden van de 24h zien, kijk dan naar www.raceresults.nu , maar gebruik die zeker en vast niet want daar heeft Leinders in een GTB een knaltijd gezet en dat vind ik zeker geen referentie voor te vergelijken...

ps: persoonlijk vind ik ze veel mooier de tourisme wagens dus aub dat niemand denkt dat ik ze weg wil...
Reply With Quote