View Single Post
Old 27-12-2005, 10:50
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Ondertussen is het vakantie. Twee weekjes genieten en heel veel bouwen. Mijn Mercedes moet zeker af, net als de restauratie van de peugeot. Maar daar ben ik nog niet aan begonnen... Hopelijk heb ik er tijd voor, want er moet nog een babykamertje ingericht worden ook...

Hier alvast een overzicht van het bouwen.

De motor is klaar. Heb geen speciale kabels en zo gelegd. Had al moeite genoeg om referentiefoto's te vinden. Heb dan maar gespiekt bij een paar andere gelijkaardige Mercedessen, maar okey...

De pasvorm is niet altijd even super. Met dryfitten kun je probleempjes voorkomen natuurlijk. Jammerlijk heb ik alle vier de wielen moeten vastlijmen, anders geleek het te veel op een gammele kameel die trilde op zijn poten. Daar klopte dus weinig van de geleverde stukjes...

Het interieur was ook al een halve ramp. Daar past alles wel netjes maar er zijn geen pics voorzien. Ook de kleurenindicaties leveren weinig goeds op. Ik heb zo ongeveer 4 verschillende kleuren nodig voor heel de wagen... Dus ook hier even op zoek geweest maar niks gevonden. Dus dan maar dit ervan gemaakt.

Ik weet best dat deze kleurencombinatie veel te modern is voor een auto uit die tijd, maar okey, dan maar eens zoiets doen...

Op de zetels stonden dan nog van die valse gordels getekend... Gelukkig zijn ze grotendeels verdwenen door de verf (precies onzichtbaar geworden). Ik ga dit maal proberen zelf gordels te ontwerpen. Er zijn 6 gordelstukjes meegeleverd, dus daar kan ik wel wat mee doen, denk ik... Update hiervan komt nog vandaag ergens...

Straks nog de verf halen en de body verder bewerken... Want het interieur en de rest is zo goed als af. Alles moet nog vastgelijmd worden, das alles. Er waren weinig stukjes dus dit kan allemaal vlug gaan...
Reply With Quote