N.a.v die crash op Spa hierbij een c/p van de website van het team:
Het is duidelijk wat het dieptepunt van het jaar voor mij persoonlijk en ook voor ons team is: de crash van Arend. Ik kan hier nu wel 5 pagina’s vol schrijven met alle belevenissen, gevoelens en ervaringen. Als je racet, houd je er in de auto echt geen rekening mee. Ja, het gaat hard en veel harder dan het lijkt van de buitenkant. Ja, je rijdt op de limiet want anders ben je niet snel. Ja, je kan eraf schieten, maar zo zwaar? Het was de zwaarste crash voor de Nederlandse Autosport in jaren en helaas gebeurde dit bij Arend. Alle pechfactoren kwamen samen met als resultaat een zeer zwaargewonde teamgenoot. Ik heb dit – samen met Tony Jongkind, onze teammanager - van zeer dichtbij ervaren, samen met de familie. Het was een zware, moeilijke periode die binnen ons team diepe sporen heeft nagelaten, maar toch ook als 1 grote familie gedragen is.
Arend is sinds afgelopen vrijdag 21 oktober weer helemaal thuis in Meppel! Arend komt er weer helemaal bovenop maar Arend, wat heb je ons laten schrikken…..