update over wat er hier gaande is:
1. Ik ben er nog niet helemaal uit wat te doen met de cockpit. Zowel de standaard cockpit als de lexanbody bezorgen me koppijn. Eender welke ik wil gebruiken: ik sta voor hetzelfde probleem: de auto is te kort. Op de eerste foto kan je zien dat ik met de verplichte 5,5 cm ruimte recht in de zetel van mijn coureur terecht kom. Ik denk dat wanneer ik de 2,1 cm breedte van de electromotor heel letterlijk neem, en van de veronderstelling uitga dat ik +- 2 à 3 mm kan winnen van die 5,5 cm, ik er kan geraken door de zetel van de lexanbody in de standaard (kit-)cockpit te lijmen. Om één of andere reden hebben ze die zetel kleiner gegoten.
2. Daarentegen kom ik er net met de vaste scheidingswand tussen de cabine en de motorruimte. De scheidingswand zit op 1,9 cm van het chassis. Als ik nu de ruimte die de electromotor nodig heeft (de grijze zone) van de standaardcockpit kan wegzagen, dan kom ik er ook, op voorwaarde natuurlijk dat mijn veronderstellingen kloppen.
MFahrer??
3. Waar het wel vlot loopt: de achterspoiler heeft zijn CF decal gekregen, en de reclame is al op het hoofdpaneel aangebracht.