View Single Post
Old 30-12-2005, 20:37
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Okey Thanks Sennake, ik ga dit zeker uitproberen. Alleen heb ik ik mijn twijfels nog (erg he?) want op die referentiefoto's (THANKS MANU) zie ik weinig rubber. Natuurlijk moet die er wel zitten (logica) maar die is wel heel goed weggestopt.

Ik heb het voorlopig anders opgelost.

Echt tevreden ben ik niet, maar langs de andere kant... Kweetniet... Eigenlijk zou ik het beter aankopen die BMF aangezien er nog wat modellen staan te wachten waar de raamrubbers verscholen zitten...

Hebben ze dat in Domino of Concorde? Eens hun site nakijken...

Even nog een update. Dacht van deze wagen te kunnen afwerken, maar neej hoor, moest nog hele hoop boodschapjes doen en met zo'n weertje...

De knipperlichten vooraan en de koplampen kregen een kleurtje of werden geaccentueerd. Jammer genoeg schijnt dat oranje door naar de koplampen zelf. Op het bouwplan geven ze aan om dat deel Gloss white te schilderen. Bij Tamiya zijn de witte stukken gewoon doorzichtig met grije (X-11) achtergrond. Hmm...

Ik heb een poging gedaan om wat raamrubbers te maken. Maar dat was voordat ik las wat hierboven stond... Dus dat wordt (denk ik) nog aangepast.

De verschillende schaduwlijnen zijn geaccentueerd.

Enkele decals werden al geplaatst (ze zijn van cartograf trouwens)

Een overzicht in foto's:

Last edited by Loeten; 30-12-2005 at 20:54.
Reply With Quote