View Single Post
Old 03-01-2006, 02:02
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Quote:
Originally Posted by Huudo
En als de meester het zegt. Ik zat er pal op, verwende bouwers en geen geduld.
Klopt Huudo

Quote:
Originally Posted by Huudo
Waarom eens geen easykit meenemen naar school en tonen aan de kinderen die een gezonde interesse hebben.
Als ze een stuk of wat van die dingen gebouwd hebben, groeien ze automatisch wel door als ze het in zich hebben.
Hmmm dit in de lespakketten steken? Effe naar de directie bellen en vragen of ik 8 stuks mag aankopen. Iedereen krijgt een model en bouwt hem na, maar moet er wat van zijn eigen insteken (ik haat het immers dat iedereen hetzelfde maakt, net kopiewerk)...

Neej ik weet wat je bedoelt. Misschien eens tijdens een speeltijd of middagpauze een soort voorbeeld houden of zo. Geïnteresseerden kunnen komen kijken wat ik zoal doe tijdens mijn vakanties... Geen slecht idee. Alleen hoor ik de ouders alweer komen: "den onzen wil nu bouwdozen maken omdat zijne meester da heeft gezegd en da kost verdikke geld hoor." Jah, ik geef les bij de boeren en die zitten echt wel op hun geld hoor. (Hopelijk kwets ik nu niemand hiermee, maar das wel een vaststelling)

Ik ga er toch eens over nadenken... Ze hebben trouwens ook het schaken en dammen opnieuw ingevoerd bij ons als alternatief voor de niet-voetballers.
Reply With Quote