Quote:
Originally Posted by TB8
Ik kon het niet laten om toch even te reageren 
|
Ik ook niet  Of het bericht nu wel of niet klopt...........door de titel van het bericht word ik op het verkeerde been gezet. Normaal gesproken zijn de kant en klare stukjes van Insight F1 Motorsport Report goed te lezen.
Daarmee wil ik dan ook meteen mijn pijnpunt kenbaar maken jegens al die sites. Uiteindelijk is het niet meer dan een veredelde "copy & paste" actie. Een kritisch weerwoord op al die berichten lees je niet op die sites. Volgens die sites is het altijd rozegeur en maneschijn in de autosport. Mijn inziens is een persbericht niet meer dan de basis voor een bericht in een krant of op een website. Aan de journalist/redacteur de opdracht om de juiste "kleur / mening" mee te geven aan dat bericht. Je hebt "linkse" kranten, "rechtse" kranten, "groene" kranten en "foute" kranten. Waarom zouden die 350 nederlandstalige autosport cowboywebsites allemaal dezelfde mening hebben?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
|