Nog steeds trouw aan mijn initiëel opzet, namelijk het "straith from the box" bouwen van dit model, heb ik na ettelijke dagen intensief planmatig schilderen en plakken, toch al een toonbaar motorblok ineengeknutseld. Geen aftermarket sets, geen scratchbuilt onderdelen (alhoewel dit strikt genomen niet zondigt tegen het principe zolang je maar geen aftermarket onderdelen gebruikt) en zelfs geen weathering techniek. Gewoon, proper schilderen en plakken. Recht vanuit de montagehal zeg maar.
Opmerking : ik ben nu bezig aan de uitlaten, en daar ga ik toch wel een klein beetje kleur brengen aan de lassen zodat ze eruit zien alsof de motor al enkele uren proefgedraaid heeft. Maar dat druist absoluut niet in tegen het "straith from the box" principe natuurlijk...
Ook de wielen werden al geschilderd en ik heb zelfs de airbrush laten liggen, door de goudkleur met het penseel te schilderen. Daarna werden de wielbouten in respectievelijk rood en blauw geschilderd. Nu moet ik alleen nog opletten dat ik geen "linkse" banden op een "rechts" wiel leg natuurlijk...
Hier alvast enkele foto's :