View Single Post
Old 03-01-2006, 21:41
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Volgens mij gelden er andere wetten voor Spa. Nu weet ik niet of Bernie E. voor kerstman heeft gespeeld maar opeens geeft de kleine toe aan de wensen van het Waals kabinet.

De overeenkomst van 2010 (of 2015) wordt ingekort tot 2008. Daarnaast gaat het bedrag van 15 miljoen terug naar 6 miljoen. Ok, er zal wel nog 15 miljoen euro verspijkerd moeten worden aan Spa om het weer op peil te brengen met de gewenste F1-normen.

Quote:
Nochtans meent La Libre Belgique in kringen rond Ecclestone te hebben vernomen dat de F1-patron het eens zou zijn met de nieuwe voorwaarden. De krant vermeldt niet of er voor Ecclestone in ruil voor diens inschikkelijkheid andere zaken zullen geregeld worden.

http://pitstoptv.belbone.be/nieuwsbe...p?newsid=10510
Het zou me verbazen dat Bernie alleen maar kortingen geeft en daar niets voor terug wilt zien. Dat zou volstrekt tegen de handelswijze van Bernie E. ingaan.

Of is hij bang dat zijn "wurgcontracten" in het openbaar komen?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote