View Single Post
Old 04-01-2006, 16:59
DDRT_Fred's Avatar
DDRT_Fred DDRT_Fred is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by vortex
Ach, stel je niet al te veel voor van DSC. Het mogen dan een vloot wagens zijn, doch de gemiddelde kwaliteit van de rijders is bijzonder matig. Slechts enkele toppers die dan ook de prijzen wegkapen. Een beetje een zootje ongeregeld waarbij je na 10 minuten al volledig de draad kwijt bent.
Zandvoort doen ze niet maar aan vanwege geluid en daardoor een hoop kinnesinne. Ze realiseren zich niet dat dit overal een heikel punt gaat worden.
Beetje anonieme klasse voor vrolijke amateurs. Wijnen en Dubois zouden een eigen Vette C5 gaan opbouwen voor DSC. Lijkt me een beetje overdone. Maar goed, als je maar lol hebt natuurlijk.
(hehehe, ik maak nu geen vrienden!! doch ik stel vast en oordeel. Wat niet betekent dat dit een feit is aangezien ik kennissen heb die bij DSC het water uit de bek loopt vanwege de aanblik vd autos. Zo zie je maar: ieder zijn meug)

ik ben twee jaar geleden naar de zolder super prix geweest... buiten een overvloed aan marcossen(dan vraagt een mens zich af waarom ze failliet zijn gegaan ), viel het wel goed mee ok niet vegeleken met de belcar maar toch .... wat mij wel opviel was het enorme verschil tussen de eerste en de laatste klasse! ongelofelijk bijna standaard BMW's die niet eens een geluid maken, laat staan snel gaan!!