Vandaag nog heel even verder gedaan. Om op de vraag te antwoorden. De 2de grondlaag komt er omdat er nog wat onzuiverheden bleken te zitten in de carrosserie, dus plaatsjes die ik niet goed gedaan had. Een eerste grondlaag brengt uitsluitsel over de imperfecties. Dus ja, er moet geschuurd worden om deze te corrigeren en ja ik schuur dat met nat. Gaat niet alleen vlugger, je kan er ook fijner mee schuren.
De foto's tonen hoe dat de kas eruit zag na dat ie opgeschuurd was, met een close-up van een probleemgebied aan de voorkant en hoe dat ie er na de 2de grondlaag uitziet. Maar, om de een of de andere manier zijn er bij de 2de run redelijk wat fijne haartjes ingevallen...? Hoe kan dat toch? Soms heb ik dat en soms niet... Aha, ik denk dat ik nu weet wat de boosdoener is... mijn trui! Heb zitten nadenken over hoe dat nu toch altijd kwam. De keren dat ik het niet had, enkel een hemd aan. De keren wel, een wollige trui... Zou het dat kunnen zijn? Is misschien vergezocht, maar bon, ne mens begint op de'n duur vanalles te denken.
'k zal in ieder geval zal ik alles nog eens heeel fijn moeten opschuren om die dingen eruit te krijgen. Het blauw is wellicht voor het weekend.
|