View Single Post
  #6  
Old 06-01-2006, 12:03
Rohrl-fan's Avatar
Rohrl-fan Rohrl-fan is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2005
Location: Mol
Posts: 430
Quote:
Originally Posted by DDRT_Fred
...de trend van deze tijd om "gezins" super wagens te maken als de RS4 en RS6, de M3 en M5, die Mercedes CLS amg, Maserati quatro porte...

...de volgende wagens van niet te twijfelen: eerst en vooral de Bugatti Veyron....zonder meer , de Pagani Zonda F, De mercedes SLR McLaren, De Porsche carrera GT, De lamborgini Murcielago(de eerste echt werkende, degelijke Lambo,hoewel de distibutie riem er al na de eerste KM's van de autogids test er langs achter uitvloog)en zo kan er nog wel wat vinden... Misschien wel de nieuwe M6 of ben ik het weer die subjectief is

Volgens mij is er voorlopig geen reden tot paniek... tenzij ze allemaal die modellen binnen vijf jaar opnieuw uitbrengen dan verhuis ik naar mars!
Okay, ik liep misschien wat te hard van stapel. Maar toch, sommigen maken zich er nog te makkelijk vanaf.

P.S. Voor mij dé wagen van't moment: de Aston V8 Vantage! Prachtig ding! Stond er eentje aan de poort van "La Source" tijdens de 24u van Spa dit jaar. Perfectie!!!
__________________
"The process of thought is actually to slow for this car. If you have to think about how you are going to react it's already to late." W. Rohrl over de Audi Quattro Sport E2
Reply With Quote