Tussen het plaasteren, schuren, schilderen en behangen van de kinderkamer door, heb ik tijd gevonden om dit rallymonster af te werken. Hierbij enkele bedenkingen:
- ESCI is niet direct dé kit met veel perfecties. Integendeel. Amper kleurindicaties, slechte info over plaatsingen (bepaalde onderdelen staan niet eens getekend) en slechte pasvorm. Maar ik had dan nog een betere vast als ik vergelijk met anderen...
- Het eindresultaat kon wel nog wat beter. Maar enkele toevalligheden zorgden voor missers. Zo zat de temperatuur buiten tegen om goed te spuiten. Enkele decals zijn verloren omdat een helper voor de kinderkamer er met zijn handen niet kon af blijven (achter mijn rug blijkbaar). En de koffersluitingen achteraan kan ik niet aanbrengen omdat ene ergens op de grond was gevallen en mijn lieve schoomoeder is komen dweilen...
Aanvulligen:
Van zodra de BMF is aangekomen, pas ik de ramen nog aan. Heb hier in de thread daar goeie hulp bij gekregen en ik sla dat liever niet in de wind, al was het maar voor de moeite dat die mensen deden.
Indien vragen of opmerkingen of tips, altijd welkom !!
De pics van het eindmodel, buiten genomen want MOOIE zon !!