View Single Post
Old 12-01-2006, 21:35
Dominique's Avatar
Dominique Dominique is offline
Frecking Nuts ...

Ok, hier zijn we weer. Het einde van de werken komt stilaan in zicht. De body staat goed in de lak. De decals zitten er op, en alles is in pricipe klaar voor de clearcoats. Ik ben nog effe bezig met een test op een stukje afval om te zien hoe de decals reageren op Tamiya Clear uit bussen vooraleer ik het op het model ga toepassen.
Met die decals heb ik trouwens "mijne peer gezien". De verwittigingen die je her en der op fora vindt zijn niet uit de lucht gegrepen. De decals die in en rond de verluchtingsgaten op de snuit van de wagen moeten komen zijn werkelijk een ramp om aan te brengen. In mijn geval ging dat tamelijk goed in zoverre dat ze niet ge"sold" waren. Ik dacht dat ze goed tegen de body zaten, dat er geen lucht noch vocht onder zat, en dat ze dus een laag sol mochten hebben. En vanaf het moment dat ik die aanbracht zeiden 3 van die decallekes "foert, ik ben er mee weg"...
Resultaat: decal verschoven, kletsnat van de sol en dus zo breekbaar als wat. Zet die maar terug op hun plaats. Ik heb de schade dan proberen te beperken met een beetje verf van zodra alles weer gedroogd was, maar dat schijnt het nog erger te maken. Ik blijf er dus voor de rest met mijn fikken van af.
By the way: die knoert van een vleugel staat nog niet vast. Dit is een dryfit, speciaal voor de photo-shoot.
Maar enfin. De piccies in attachment.
En mijne teammaat mag de piloot verven. Dan weet die ook wat doen.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	35.jpg
Views:	44
Size:	242.2 KB
ID:	477   Click image for larger version

Name:	36.jpg
Views:	30
Size:	265.3 KB
ID:	478   Click image for larger version

Name:	38.jpg
Views:	30