BRON:
http://www.autosport.nl/actueel/news...8&bericht=2294
All Star Team
Tijdens de 24 Uren van Daytona volgend weekend maakt Jan Lammers deel uit van een waar "All Star Team." Voor Howard Boss Motorsports staat Jan samen ingeschreven met Nascar legende Rusty Wallace, Danica Patrick(de Iron Lady van de IRL) en DTM coureur Alan McNish. Jan Lammers schreef in het verleden de 24 Uursrace van Daytona tweemaal op zijn naam, terwijl de Schot Alan McNish o.a. de 24 Uren van Le Mans in 1998 met Porsche won. Dit "All Star" Team moet volgend weekend met de Howard Boss Motorsports Pontiac Crawford tot de grote favorieten worden gerekend.
Met de Pontiac Crawford reed Jan vorig jaar vrijwel de gehele wedstrijd aan de leiding, voordat een kapotte versnellingsbak hem in de laatste uren naar de derde plek terugwierp.Later in het seizoen zegevierde Jan met de Pontiac Crawford op het circuit van Mont Tremblant in Canada. "Max"(Crawford) is een mooi mens en hij heeft een uitstekend team" aldus Lammers. "Sinds een paar jaar race ik voor hem in de DP GrandAm series. Toen hij mij afegelopen week belde, hoefde ik hier geen seconde over na te denken. Alles klopt, het is een prachtige race, ik heb leuke teamgenoten en we rijden voor een top team" zegt Lammers vol enthousiasme.
In totaal gaan er volgend weekend tijdens de Rolex 24 Uren van Daytona maar liefst 75 auto's van start. Veel coureurs uit Champcar, IRL en NASCAR series geven acte de presence. Op de inschrijvingslijst prijken o.a. de namen van Eddie Cheever, Patrick Carpentier, Christian Fittipaldi, Tony Stewart, Jan Magnussen, Dario Franchitti, Scott Dixon, Dan Wheldon, PauL Tracy, Adrian Fernandez, Mario Haberfeld, Buddy Rice, Bryan Herta, Jimmy Vasser en Justin Wilson.
Het kaliber van het startveld van de Rolex 24 Uren van Daytona heeft een zodanig hoog niveau, dat Jan Lammers geen voorspellingen durft te doen. Voor komend weekend bereidt Jan zich met RFH voor op de A1 Grand Prix van Zuid Afrika, terwijl ook de voorbereidingen voor de 24 Uren van Le Mans op volle toeren lopen.