View Single Post
Old 22-01-2006, 20:59
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Wederom een landgenoot te pakken die denkt dat wij alles geloven

Quote:
Ik vind dan ook dat we de lat zo hoog mogelijk moeten leggen. Met alles. Ik was laatst op de fabriek en toen legde iemand me uit dat we na race zes alweer een upgrade zouden krijgen voor de aërodynamica. Waarop ik zei: als we dat nu al weten, waarom zetten we dat er dan niet meteen op? Ik heb dat vervolgens bij meneer Kolles aangekaart met als resultaat dat die aërodynamica er in Bahrein al op zit. En zo moet het ook, want we moeten op de concurrentie veel inhalen.

Column Christijan Albers, www.formule1.nl
Dit is gewoon regelrechte onzin van ons blaagje uit Laeren (op dit moment woonachtig in Antwerpen). Bij elk F1 team is bekend op welk moment in het seizoen bepaalde upgrades, evoluties worden doorgevoerd. Zo is nu al bekend dat Toyota in Monaco aan de start zal komen met een B-spec wagen. Denk niet dat Ralf S. of Trulli gaan zeggen: Hey, als we in Monaco een nieuwe wagen krijgen.......waarom zetten we die dan niet vanaf het begin in?

Christijan, is het niet zo dat men van start gaat met aerodynamisch pakket A bij het begin van het seizoen. Bij de start van het seizoen begint men met de doorontwikkeling van de wagen en omstreeks wedstrijd 6 is aerodynamisch pakket B klaar. Je moet natuurlijk ook de tijd hebben om evoluties te ontwerpen en te testen in de windtunnel.

Nee, deze column is niet een van zijn sterkste uit zijn repertoire
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.