De laatste dagen is de 575 snel gevorderd. Ik heb jammergenoeg mijn digi-cam uitgeleend na de 1/32 fia gt race van vorige week maandag. De wagen is uiterlijk klaar op de rooster in de neus na. Wat er nog verder moet gebeuren is de kabels voor de motor en de verlichting aansluiten. De LED's zitten er al lang in, maar ze zijn nog niet aangesloten.
Het heeft me wel bloed zweet en tranen gekost om het interieur te doen passen om het chassis diep genoeg te krijgen, maar het zit eindelijk erin. Nu ik deze thread opniew doorneem ben ik effectief tot de constatiatiegekomen dat de binnenspiegel ontbreekt. Die zat niet in de slotcar... dus snel nog wat referentiefoto's opzoeken en een spiegeltje zoeken in de scrapbox.
Hopelijk kan ik vanavond wel foto's trekken van het beest... want zo ziet ie er wel uit vind ik. Wat me wel zorgen baart, is z'n gewicht... het ligt precies een pak hoger dan als je van een gewone Tamiya bouwdoos vertrekt en een body opbouwt. De auto mag ook bijna gaan af zijn, want volgende week zaterdag moet hij zich al bewijzen tussen andere grote kanonnen in een lange race! Hopelijk zijn de andere wagens op tijd klaar zodat de wedstrijd kan doorgaan.
G.