Na een aantal lagen oranje was de body klaar voor verdere afwerking. Door het vele schuurwerk was de body wel glad geworden, maar er waren wel wat details verdwenen zoals de raamomlijsting en de meeste panellines.
De raamomlijsting werd dan maar op goed geluk en met de losse hand geschilderd, wat me overigens zeer goed gelukt is. Ik mag me eigenaar noemen van een zeer goede vaste hand. De achterlichten werden eerst zilver en daarna met clear red geschilderd. De gril werd voorzien van een laagje satijn-zwart alsook de koplampen en de spiegels. De zijruit aan de bestuurderszijde, die er vorige keer al werd uitgesneden, werd voorzien van een net. Dit werd gemaakt van vliegengaas en voorzien van een likje witte verf. Ook werd de voorruit voorzien van een witte zonneband.
Vervolgens werd de body voorzien van Jägermeister-decals (geen stickers deze keer).
Het chassis werd alleen maar wat opgefrist. Het interieur werd ook een beetje onder handen genomen. Het dashboard werd glad geschuurd en voorzien van een laagje satijn-zwart, de kuipstoel werd ook in een nieuw kleedje gestoken. de rolkooi werd ook glad geschuurd ( er hingen nog wat bramen aan die nooit waren verwijderd) en voorzien van een aluminiumkleurtje.
Daarna werd het geheel samen gevoegd waarvan het resultaat te zien is op volgende foto's.
Grtzzzzzzz Nismo