View Single Post
Old 02-02-2006, 18:01
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it

Quote:
Originally Posted by Mark
M.b.t. tot Euro F3 en MB heeft Franchi wel een punt, maar in deze press release schuift Franchi wel alle mogelijke excuses aan de kant voor het eventueel minder presteren in de World Series. Goed onthouden voor de komende press releases
Ik ben alvast benieuwd naar de resultaten van Greg op zondag na z'n eerste 2 racen, want een top 10 resut in z'n eerste meeting in een nieuwe serie...

Het blijft toch wel opvallend dat die Franchi steeds makelijk de nodige centen vind (en dan nog in België). Ik zie er stickers ophangen van Radio Contact, hobby garden, Renault Trucks, Mapei, Total en Creyfs. Het zijn bijna allemaal bedrijven "born in Belgium", hij kan ze steeds overtuigen terwijl al enkele andere toppers (al op hoger niveau en met minstens evenveel toekomst perspectieven) amper steun vonden van Belgische bedrijven...
Het strafste van de zaak vind ik nog dat hij al z'n sponsors kan overtuigen zonder dat hij één meter gereden heeft in de wagen, en ze dus totaal niet weten waar hij staat t.o.v. de concurentie...

De kans dat D'Ambrosio bij KTR zal rijden komend seizoen is redelijk klein volgens turbomagazine.be, Jérôme zou nu nog steeds maar de helft van het nodige budget hebben voor een seizoentje WS .
Zal Epsilon de redder in nood worden voor Jérômeke? (daar kan hij ongetwijfeld aan halve prijs rijden door de zeer sterke teamsponsoring dat de Basken hebben)

Last edited by Mr.Dallara; 02-02-2006 at 18:13.
Reply With Quote