Hier ben ik er dan mee, mijn Porsche GT2 in aanbouw.
Ik ben vertrokken van de Taisan Starcard Porsche van Tamiya, aangezien dat die livery mij niks zegt want what the fuck is Taisan en Starcard

was de keus snel gemaakt en werd er gekozen voor een andere livery (dank u Renaissance ). Die livery ga ik trouwens nog effe geheim houden om de spanning der een beetje in te houden he. Rennaisance mocht nog is langskomen met een transkit en dat was met een open door kit waar dat ik ook al aan begonnen ben.
Gevolg: men neme een kaske van een Porscheke, we snijden daar de originele bumper af en vervangen die door eentje van een transkit en vervolgens hakken we rustig verder tot als ook die originele deur uit dat porsche kaske verdwijnt. Dan nemen we de binnenkant deur van de transkit en plakken die vast in dat Porsche kaske.
Dit is trouwens mijn eerste keer met een transkit (in feite 2) en mijn geduld werd al direct serieus op de proef gesteld. Die transkit bumper paste echt voor geen meter. Dat spel was veel te smal, bijgevolg heb ik die in't midden schoon moeten doorzagen en daar een serieus stuk plasticard moeten tussen plaatsen. Die binnenkant van die deur moet volgens de handleiding van de transkit op het chassis tegen de rolkooi geplaatst worden. Als ge dit echter zo doet ga je altijd een enorme spleet hebben tussen dat stuk en de kas. Daarom heb ik dat stuk tegen de binnenkant van de kas geplakt en ben nu bezig met dat dicht te werken met putty. En nu maar hopen dat ik dat spel in elkaar krijg