Vooreerst een dikke proficiat aan de organisatoren, dit was werkelijk een gezellige avond met een geweldige quiz, veel plezier en verdomme lekker bier.
De uitslag was voor ons niet van belang want wij kwamen voor de fun en natuurlijk kwam ik voor het afhalen van mijn prachtige prijs, bedankt Carlos

en hij heeft reeds een mooie plaats gekregen in de woning, zelf mijn vrouwtje vind het een mooie tekening.
Quote:
Originally Posted by Mark
O ja, sinds gisteren heeft Team VDHB zijn naam aangepast, vanaf heden is dat Team VDHBier 
|
Hey Reijnders,
je maakt je ploegje VDHBrains maar klaar voor volgend jaar, jou ploegoverste loopt die dag over naar een andere equipe!!!
Uit Hasselt zal een ploeg van 4 brandweermannen volgend jaar meedoen aan de quiz waarvan 2 officieren (met grote kennis in de autosport, je weet wel, mijn hulplijnen), 1 onderofficier onze huistekenaar PACO (ook met een goede kennis van autosport) en als opvulsel het pompierke zelf.
Veel brains en éne biervuller hé!!!
En dan is er voor mij maar één betrachting en dat is voor jou eindigen.
Ik weet mensen, dit is grootspraak maar zo houden we ons wakker voor volgend jaar hé mannen, allé, ikke toch hihihi.
En nu voorzichtig met je commentaar Markske, anders polsjes oefenen!!
greetz