View Single Post
Old 08-02-2006, 02:04
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Afgelopen weekend zijn op de jaarlijkse Belgian Motorshow in Luik opnieuw de Gouden Helmen uitgereikt. Bij de laureaten zaten ook dit jaar weer enkele verrassingen.
Pitstoptv.be wijdt er een artikel aan.
http://pitstoptv.belbone.be/nieuwsbe...p?newsid=10778

Als "winnaar" is het mss niet mijn plaats om hier op te reageren maar DePaddock is altijd al goed geweest voor een stevige en rechtlijnige en correcte discussie dus bij deze...

De nominatie van Bas Leinders een verassing ???? Mijn wenkbrauwen fronsen toch even. Bas Leinders mag dan wel amper races gereden hebben maar hij heeft wel 3 wedstrijden in het FIA GT WK gewonnen (Zhuhai, Dubai & Bahrain)

GLPK heeft er welgeteld 2 gewonnen dus zo onlogisch lijkt de nominatie niet...

In de categorie "communicatie en website" versloeg de website van Mégane-rijder Renaud Kuppens ondermeer de site van de RACB, die vorig jaar uitgegroeid is tot de meest informatieve website voor alle Belgische autosporters.

Het is niet mijn pretentie alszou www.renaudkuppens.be de meest informatieve te zijn in Belgie...Ik heb doorheen het jaar heel veel positieve reacties gekregen van Australie tot VS en Rusland over mijn site...tot nader order zijn het nog altijd professionals die ons genomineerd hebben...en eens de stemming open is dan is het ieder voor zich...

Wij hebben onder meer met de wedstrijd die we georganiseerd is trachten mensen te mobiliseren om voor ons te stemmen (wat niet meer dan normaal is) iedere ander team/website/coureur kan hetzelfde doen...
Wij doen op ons gebied hetgeen wat we kunnen (en ja dat gebied gaat niet verder dan Vertigo - Mégane Trohpy) toch mag je niet vergeten dat op ons gebied www.renaudkuppens.be als allereerste site in Europa de presentatie video van de Renault Mégane Trophy getoont heeft...

En ook nu staat er sedert deze week een video montage van het afgelopen Mégane seizoen op de site....
http://www.renaudkuppens.be/video/Re...sDVDMT2005.wmv
aan eenieder om te oordelen wat hij of zij er van vindt en of zoiets het waart is om je stem aan te geven aan een dergelijke site.

Je kon inderdaad zo vaak stemmen als je wou...het principe dat elk TV programma tegenwoordig handteert...

Vroeger was er een tendens tot meer en meer vakjury and dan weer terug meer belang hechte aan televoting...wat is het meest representatief...er zijn voordelen voor het ene en voor het andere...