@ Peter
Allemaal waar wat je schrijft. Maar als wij dan een boek uitbrengen van 608 pagina's over alles wat de Vlaamse EN Waalse autosport betreft dan weiger je als enige pertinent om dat te laten verschijnen.
Sta me toe toch even te melden dat als ik (dagelijks trouwens) Pitstop TV lees ( met veel plezier trouwens want niveau ligt hoog) dat ik moet vaststellen dat enkelen steeds in The Picture staan.
Voor mezelf kan ik enkel zeggen: wat heeft het ene boek meer dan het andere. Is de ene een vriend en gun je het de andere niet, of zijn er andere zaken?
Je commentaar is terecht, maar of die RACB awards nu zo objectief zijn??? De (professionele autosportjournlisten), hoeveel het er mogen zijn brengen een stem uit. Is het niet zo dat deze mensen ook de persartikels schrijven voor de piloten en daar voor vergoed worden. Is het dan zo abnormaal dat deze hun stem geven aan diegene die hem of haar vergoed? Ik denk van niet, en dan heb je weer geen objectieve uitslagen. Idem bij ons in Truck- Bus- en Van of the year. Ga jij je grootste klant ( adverteerder) geen stem geven, wetende dat als er kleine wint er commercieel toch niets terugvloeit?
Wij hadden 1 stem in truck- Bus en Van of the year en wij hebben ons wijselijk uit de jury teruggetrokken.
Reden: 1 gelukkige en 3456 ongelukkige mensen.
|