View Single Post
Old 08-02-2006, 18:17
Chauffeur Chauffeur is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Peter Baert
En wat de rest van je repliek betreft, daar reageer ik hier niet op. Tenzij je echt een discussie wil "en plein forum" ...
Zou misschien wel de enige manier zijn om eens te weten te komen wat op je lever ligt Wees gerust, het kan er nog bij hoor. Dit geeft mij misschien ook eens de mogelijkheid om te antwoorden op de zaken of (voor)oordelen die jij hebt over iemand.

Je kan ook eens bellen, een mailtje sturen, de discussie op jouw forum uitvechten, eens langskomen (ik heb je trouwens al eens uitgenodigd).
Mij wetende heb ik nog nooit persoonlijke aanvaringen gehad met jou. Net zoals bij Racingworld.be als Autosport.be heb ik ook jou trouwens ook de mogelijkheid gegeven om GRATIS een pagina te krijgen in het BMR boek in ruil voor wat aandacht op je trouwens nog altijd perfecte website. Blijkbaar heb je meer dan voldoende lezers dat enige gratis reclame je niets meer doet. Wij hebben niet de pretentie om te zeggen dat we geen reclame kunnen gebruiken, alle hulp is meer dan welkom.

Ik zou trouwens niet weten waarom ik me door eender wie in de hoek moet laten drummen Peter - David tegen Goliath (wie is wie? ) Ik kruip maar al te graag in de rol van David. Enige communicatie tussen ons beiden zou al veel kunnen opklaren.

Mvg

Dries