View Single Post
Old 08-02-2006, 20:24
Chauffeur Chauffeur is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Mark
Jongens, kunnen jullie de vuile was ergens anders buiten gaan hangen? Het gaat hier over de Gouden Helmpjes of hoe die Luikse Kitsch ook mag heten
Juist Mark, maar als je kritiek geeft mag en moet je ook kunnen verdragen dat andere zaken ook uit de doeken gedaan worden. Geen enkele verkiezing is 100% zuiver, ook deze van de RACB! Jan Heylen genen prijs, Bart Mampaey geen prijs... wat moet je nog allemaal worden of winnen om een RACB award te winnen? Europees en wereldkampioen zijn ze al.

@ Christophe om de boel af te sluiten. De teksten komen niet van mij ( ik kan niet schrijven) dus deze zijn altijd objectief. De foto's daarentegen zijn soms voor de één iets groter dan voor de ander. Reden? Misschien heeft deze brave man of vrouw een pagina reclame gekocht 3 bladzijden ervoor. Hij zorgt er dan ook voor dat er een boek is. Case closed.

PS: boeken zijn net geleverd, we kunnen eindelijk met de verzending starten.

Conclusie van de awards: laat de piloten onder elkaar uitmaken wie de beste is. Iedereen 1 stem en automatisch zal de beste boven komen. Geen grote dure feesten (wie betaald dat eigenlijk?) maar een leuke bijeenkomst. Mijn stem voor 2005 zou alvast naar Jan Heylen uitgaan wat betreft 2005, gevold door Saelens en Goossens.
Beste website: Pitstop TV
Beste Forum: Depaddock
Beste vrouwelijke pilote: Ickx
Beste TV programma: man bijt hond
Beste tuner: RBM
Beste Rallypiloot: Duval
Figuur van het jaar: David Saelens
Beste geschreven pers: Turbo Magazine

Voila, mijn mening