Thread: Exotica
View Single Post
Old 09-02-2006, 12:36
Rohrl-fan's Avatar
Rohrl-fan Rohrl-fan is offline
De Paddock Regular

Weer wat meegemaakt deze week!

Eerst en vooral, dinsdagmiddag reed ik samen met mijn vriendin van Geel naar Lommel. Halverwege stond ik aan te schuiven aan een stoplicht (voor de kenners van regio Mol: aan de lichten ter hoogte van supermarkt Alma) en keek ik even naar rechts. Wat zag ik? Men was foto's aan't maken van een kwartet super-GTI's!!! Een BMW 130i, een Ford Focus ST, een Opel Astra OPC en een VW Golf R32. Natuurlijk even terug gereden en een kijkje gaan nemen. Bleek een reportage-ploeg van het magazine Autowereld te zijn. Die gelukzakken hadden zich de hele dag uitgeleefd op het testparcours van Ford in Lommel.

Goed, de volgende dag reed ik 's namiddags Geel centrum uit en passeerde ik het locale Shell-tankstation. En wat stond men daar vol te tanken? Een knalgele Porsche 911 997 Carrera S en een schitterende Aston V8 Vantage!! Ook daar natuurlijk gestopt en een praatje gaan maken. Het bleken bekenden te zijn. Deze keer was het namelijk een afvaardiging van Autovisie met o.a. hoofdredacteur Ton Roks en fotograaf Henk Van den Hurck in't gezelschap. Zij waren op weg naar Luik voor een foto-shoot in een oud industriëel landschap.

Later op de dag in A'pen nog een donkergroene oude Aston V8 (jaren '80) gezien en een grijze Ferrari F430 Spider.