Dries, ik denk dat er een schitterende carrière voor jou is weggelegd in de politiek. In het "alles op een hoopje gooien" ben je een kraan.
We hebben het over schrijven van communiqué's, niet over jouw boek of boeken. Communiqué's dus. En daarbij, het is niet aan mij om de rekening van een ander te maken. Jij doet het wel keer op keer, terwijl het hier ging over de waarde van de Gouden Helmen.
Als jij niet wil inzien dat die Gouden Helmen enkel en alleen zijn opgezet om de kas van de organisatie te spijzen, dan ben je naïef. Het gaat erom dat autosport hier misbruikt wordt.
Dat je de Gouden Helmen vergelijkt met initiatieven van Tom of Andy of anderen, vind ik Tom en Andy veel oneer aandoen.
En telkens weer al je initiatieven naar voor halen voor het Goed van de Belgische autosport, onderstreept inderdaad je hoge Calimero-gehalte. In elke van jouw posts komt dat refrein weer terug van "maar kijk toch eens wat ik allemaal doe voor de sport, en kijk eens wat ik er maar voor terugkrijg". Bij wie ligt de fout dan? Bij de consument of bij jou die blijkbaar dingen verkeerd inschat.
We kunnen het ook hebben over al je initiatieven die in de loop der jaren vooral via dit forum zijn aangekondigd en er uiteindelijk niet zijn gekomen. Zoek op "driesco".
En tot slot zelf even Calimero spelen, hoewel. Of Pitstop.TV iets zal betekend hebben voor de Vlaamse of Belgische autosport, zal maar blijken als het programma er niet meer is. Ik ben daar zeeeeeeeeeeeeeeeer nuchter in geworden ...