View Single Post
Old 09-02-2006, 15:05
Chauffeur Chauffeur is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Peter Baert
Dries, ik denk dat er een schitterende carrière voor jou is weggelegd in de politiek. In het "alles op een hoopje gooien" ben je een kraan.
Dat gaan we nog eens proberen sé

Quote:
We hebben het over schrijven van communiqué's, niet over jouw boek of boeken. Communiqué's dus.
Ken je deze mensen wel? Die schrijven zich blauw aan communiqué's

Quote:
Als jij niet wil inzien dat die Gouden Helmen enkel en alleen zijn opgezet om de kas van de organisatie te spijzen, dan ben je naïef. Het gaat erom dat autosport hier misbruikt wordt.
Heel juist, heb ik iets anders verkondigd dan? Het enige wat ik zeg is dat je mensen kwetst met zulke verkiezingen. Er komen geen eerlijke winnaars uit de bus. Noch in de Casques, noch in de RACB awards. Het één heeft met geld te maken, het andere met vriendjes.

Quote:
Dat je de Gouden Helmen vergelijkt met initiatieven van Tom of Andy of anderen, vind ik Tom en Andy veel oneer aandoen.
Hoe kleinzerig, we gaan de sentimentele kant op Straks heb je er naast Christophe nog twee supporters bij . Het zijn allemaal initiatieven die een zeker financieel risico inhouden en waarbij de organisator HOOPT dat het lukt. Het feit dat ze het proberen is voor mij al voldoende. Casque D'or is niet goed, de oorsprong wel, het sms gebeuren niet. Misschien zag de organisator daar een kans om iets extra te verdienen. 'T is niet goed, en hij zal waarschijnlijk deze fout geen 2 keer meer maken, maar de negatieve reclame die teweeg gebracht is zal mensen weerhouden om volgend jaar opnieuw te gaan. Minder bezoekers, minder inkomsten, en na verloop van tijd weer geen beurs meer. En zo kwamer er al veel, en zo zagen we er al evenveel opnieuw verdwijnen.

Quote:
En telkens weer al je initiatieven naar voor halen voor het Goed van de Belgische autosport, onderstreept inderdaad je hoge Calimero-gehalte. In elke van jouw posts komt dat refrein weer terug van "maar kijk toch eens wat ik allemaal doe voor de sport, en kijk eens wat ik er maar voor terugkrijg". Bij wie ligt de fout dan? Bij de consument of bij jou die blijkbaar dingen verkeerd inschat.
Is het niet zo? Zeg me eerlijk, wie heeft ons nagedaan in 2004-2005?
Het feit dat we er TE weinig voor terugkrijgen is spijtig ja, maar zo zou iedereen reageren. Ik verkoop er liever 2000 dan 500, das juist, kan je dat iemand kwalijk nemen? Als de mensen iets niet kopen dan is dat hun goed recht, dan is het niet goed. Spijtig is wel, dat zij die nooit iets doen, altijd diegenen zijn die de commentaar geven.

Quote:
We kunnen het ook hebben over al je initiatieven die in de loop der jaren vooral via dit forum zijn aangekondigd en er uiteindelijk niet zijn gekomen. Zoek op "driesco".
Das waar, en hiervoor heb ik me al diverse keren verontschuldigd bij de admins van dit forum. Dit zullen misschien de enigste keren geweest zijn dat we nuchter nagedacht hebben en het niet gedaan of verder gezet hebben (cfr Belkarting)

Quote:
En tot slot zelf even Calimero spelen, hoewel. Of Pitstop.TV iets zal betekend hebben voor de Vlaamse of Belgische autosport, zal maar blijken als het programma er niet meer is. Ik ben daar zeeeeeeeeeeeeeeeer nuchter in geworden ...
Het is zeker iets, maar niet meer of minder dan een ander medium. Het aantal kijkers, lezers of bezoekers bepalen je impact. Je kent zelf je eigen CIM cijfers ( die trouwens online te raadplegen zijn). Als pers ben je net als wij afhankelijk van adverteerders, teams, piloten, die de rekeningen betalen. Jij weet verdomd goed dat als ze morgen de geldkraan toedraaien er geen Pitstop TV meer is. Dit zou een spijtige zaak zijn, zeker voor de topteams die nu in beeld komen. Als vakpers, in de heel kleine niche waarin we zitten, ben je afhankelijk van geldschieters. De luxe om objectief iets te brengen hebben we niet. Je kan toch geen uitzending brengen zonder je geldschieters in beeld te brengen, logisch toch? Als vader van Pitstop TV vecht je toch ook voor je kind, laat de anderen dat ook doen.