View Single Post
Old 11-02-2006, 16:34
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Review BMR 2005 boek,

Quote:
Belgian Motorsport Review 2005

Het Belcar boek is in de loop der jaren een referentie geworden voor liefhebbers van het uithoudingskampioenschap. Op 9 februari verschijnt een tweede naslagwerk uitgegeven door Transporama Publishing bvba: Belgian Motorsport Review 2005. Niet het zoveelste fotoboek, maar meer dan 3 kg leesplezier over het voorbije autosportseizoen in België, een uniek naslagwerk.
In dit 608 pagina's dikke boek, eentalig Nederlands of Frans en gekruid met prachtige, exclusieve foto's in kleur, passeren alle nationale disciplines de revue: het BK Rally, Mediagroup Van Dyck Belcar, Belgian Touring Car Series, Zolder Touring Cup, BK Rallycross, VW Fun Cup, Sprinters Cup, Mini Challenge en Legends Cars. Naast wedstrijdverslagen en uitslagen van alle wedstrijden, bevat het boek per discipline interviews met alle kampioenen, reportages over diverse teams en werpt het boek een blik achter de schermen. Uniek is het overzicht van alle piloten en teams die in 2005 de autosport in België kleur hebben gegeven.

Belgian Motorsport Review 2005 kan je bestellen voor de prijs van 35 € via www.bmr2005.com. Het zal eveneens verdeeld worden door Standaard Boekhandel en de betere autosportshops.

persbericht
Voor zover ik me kan herinneren is dit het eerste autosportboek dat een overzicht zal geven van één jaar nationale autosport. De prijs in verhouding tot het aantal bladzijden ziet er op het eerste gezicht goed uit. De inhoud van het boek? Daar kan ik nog niks over zeggen want het boek is onderweg
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote