View Single Post
Old 21-02-2006, 22:20
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Quote:
Originally Posted by Huudo
Ik vind de motor zeer goed. Alleen steken de beige-kleurige onderdelen bovenaan er misschien ietske te fel tegen af. Het blok op zich is goed verouderd, maar de bovenkant ziet er misschien wat te clean uit. However! ik zie niet onmiddellijk hoe dat zou kunnen verholpen worden, aangezien ik denk dat smoke hier niet het juiste middel is. Misschien, let wel misschien dat je de voetjes onderaan met smoke kan doen, en de bovenkanten, dus de lange stukken waar de openingen van de kelkjes inzitten, wat kan oplichten door ze met nog lichter beige wat te dry-brushen alvorens af te werken met wit?
Dat beige stelt de glasvezelstructuur voor, die in werkelijkheid doorschijnend of zelfs bijna doorzichtig is. Dat is de reden waarom ik niet durf te "schaduwen", omdat ik daarmee alsmaar verder van de realiteit vrees af te wijken. Omdat de echte glasvezel doorschijnend is, vormt het geheel eigenlijk geen schaduw. Maar een ramp is het niet : dit model is een "curbside" model waarbij alles wat je van de motor kan zien, door de achterruit bekeken zal moeten worden. Achterruit die zelf ook nog eens geelachtig van kleur is, waardoor de kleuren nog wat vervormen.

Maar ik zal je tips wel indachtig zijn bij de bouw van mijn andere 917's, wanneer de motorkap afneembaar zal zijn...

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote