View Single Post
Old 02-03-2006, 20:59
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast

Ik ben geneigd om te zeggen dat de nieuwe Mercedes momenteel iets beter is dan de nieuwe Audi. We hebben natuurlijk enkel de testresultaten op dit ene circuit. Ik ben er van overtuigd dat de nieuwe Audi V8 de vermogen achterstand t.o.v. Mercedes zal verkleinen; ik hoop dat nu beide aan elkaar gewaagd zullen zijn op circuits met lange rechte stukken (bv. Hockenheim).

Weet iemand of het systeem van succesballast van vorig jaar (dat vooral bedoeld was om de Opel in de strijd te houden) opnieuw van toepassing is? Dit zou het voordeel van Mercedes kunnen verkleinen.

Voor mij blijft Ekstrom de titelkandidaat. Hij is zowel snel als constant en dat zijn toch de belangrijkste eigenschappen om het kampioenschap te winnen in combinatie met zijn koelbloedigheid. Ik verwacht ook veel van het 2de seizoen van Hakkinen en hoop dat Spengler inderdaad kan bevestigen. Ik ben zeker benieuwd wat Frentzen in een topwagen kan laten zien.

Over de algemene lijn heb ik meer vertrouwen in de Audi line up. Mucke en Margaritis hebben mij nooit kunnen overtuigen. La Rosa is een onbekende. Suzie Stoddart daarentegen heeft mij al aangenaam verrast tijdens deze 4 dagen; ze doet het een pak beter dan Lauda in de 2004 Mercedes.
Van Ickx verwacht ik niet zo heel veel dit jaar (DTM is net iets anders dan LMES).
Reply With Quote