View Single Post
Old 03-03-2006, 00:57
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it

Quote:
Originally Posted by Mark
Het veld lijkt me iets zwakker dan vorig jaar..........
Daar zit zeker een waarheid in, 2005 was dan ook een jaar waar er zeer veel strijd was (achter Kubica) aan de top en met een hoog niveau in heel het veld.

Maar als je het mij vraagt heeft KTR weer een line up waarmee ze in de teamstandings vriend en vijand gaan mee kunnen verbazen! Zeker van Kerr verwacht ik veel.

Zonder twijfel ook een zwaar plus punt om 2 piloten te hebben die ook in "den sjeik z'n kampioenschap" hebben gereden, ze hebben nl alle bij heel wat (race)kilometers gedaan deze winter, terwijl de meesten enkel in de fitness gezeten hebben...
Wel is er enkel één probleem voor Kerr, hij staat 3e in de stand voor z'n land (UK), maar hij word kort gevolgt door Brazilië en de Nederlanders, daarom willen ze in de UK dat Kerr de volgende A1GP race rijd...
Maar in Keerbergen zijn enkele die nog veeeeel liever hebben dat Kerr erbij is tijdens de collectieve testen in Le Mans dat weekend...

De knoop is nog niet doorgehakt war Kerr wanneer zal zijn dat weekend...

De WS testings laten lang op zicht wachten, maar eens ze bezig zullen ze zich in ijltempo opvolgen. (6 dagen testen op drie verschillende locaties in minder dan 16 dagen!!!)

Last edited by Mr.Dallara; 03-03-2006 at 00:59.
Reply With Quote