Vandaag weer een beetje verder gedaan aan het interieurgedeelte van het onderstel. Ik heb alles wat zijdeglans-zwart moest blijven afgeplakt om daarna het interieurgedeelte te spuiten met Dark Yellow (TS-3). Na 2 laagjes te hebben gespoten, heeft het geheel een aantal uren staan drogen alvorens we de afplaktape hebben verwijderd. Het gespoten gedeelte ziet er nu prima uit. Nu we deze fase achter de rug hebben, kunnen we werk gaan maken van de zetels. Deze zullen één van de dagen hun laagje primer krijgen.
Bij het dryfitten van de binnendeurbekleding kwam ik tot de vaststelling dat er aan de voorkant een kier onstaat waardoor je zo via het raam en de kier naar buiten kan kijken. Dus zullen we eerst de binnendeurbekleding wat moeten bijwerken met behulp van wat dunne plastickplaat zodat de kier verdwijnt van zodra we het geheel monteren.
Waarschijnlijk ga ik Dark Yellow (TS-3) vervangen door Racing White (TS-7) omdat die TS-3 wat te donker uitvalt en de TS-7 wat meer aanleunt bij het beige.
Tot zover deze kleine update.
Grtzzzzzzz Nismo