View Single Post
Old 04-03-2006, 14:05
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict

Voila, het begint te vlotten. Is blijkbaar een dieselmotor deze Trabant... Een overzichtje van de werken tot op heden...

- Vanmorgen eindelijk kunnen in de primer zetten nadat er nog eens extra geschuurd werd. Jammer genoeg blijken de raamspijlen uiterst fragiel, dus... Jah idd, tweemaal brak zo'n spijl doormidden. Gelukkig was het steeds een bovenzijde, dus vlug wat secondenlijm en daarna bijschuren. Het dakje moest er toch bovenop, dus dat valt niet meer op.
- Tijdens het schuren merkte ik weer die smerige plastieken radiatorgaten of hoe noem je dat? Heb het er maar eens op gewaagd en heb een opening uitgesneden zodat ik dit met van dat rallygaas kan dichten. Veel moier en natuurlijker.
- Straks begin ik aan de binnenkant van de auto. Amai, weinig stukjes. Ik ga moeten opletten dat ik niet te vlug klaar ben. Ik ga alvast een aantal zaken aanpassen vanbinnen. De Trabant krijgt een rallystuurtje. Dankzij Huudo kan hij rekenen op 2 rallyzeteltjes. Ook de achterbank vliegt er uit. Misschien probeer ik de remschijven te vervangen. Maar ik vraag me af of dat zin heeft want de wielen bestaan gewoon uit één ondoorzichtig stuk. Der hangt zelfs geen rubber aan. Tenzij ik er rallybanden van een Celica onder zet. Weet niet of dat een aardig zicht is. Heb ook wat goeie referentiefoto's gevonden van een Hongaars piloot. En daarop zie je dat ze met de gewone banden rijden...

Dan de body, welke kleuren?? Mijn vrouwke vindt die wagen van die Hongaar prachtig (de laatste foto bij de inleiding). Prachtig, maar of ik die kan nabouwen? Al eens die hokjes gezien?? En mijn decals met ik ook maken dan... Nu de sponsors vormen geen probleem, die staan gewoon op zijn site. Ofwel kies ik gewoon dat flashy groen (zelfde foto) en bouw zo verder. decals haal ik dan uit oude decalresten...

Er volgen zo gauw als mogelijk foto's...
Reply With Quote