Thanks voor de reacties. Ik vecht inderdaad ook nog steeds met die lijnen. Heel grote kans dat ik jullie raad opvolg. Waarom niet want ik heb trouwens net gezien dat er een stukje van de voorzijde niet netjes gelakt is. De onderliggende primerlaag schijnt er nog door. Dus dat wordt herlakken en zo verdwijnen de lijntjes. 'k Zal dus straks op zoek gaan naar een grijs stiftje.
Quote:
Originally Posted by commanderke
Wat een bouwtempo. Ok het is wel een simpele kit maar het blijft toch wel snel.
|
Een hoog tempo? Het gaat inderdaad heel vlot vooruit, maar om te zeggen dat het zoooo vlug gaat? Het is maar hoe je het bekijkt. Als dit een tamiya-kit was, met veel onderdelen, dan zat ik nog nergens. Maar deze kit heeft hoop en al (effe spieken) 44 (!!) te lijmen stukjes... Ik heb nu ongeveer een twintigtal stukjes vastgezet... En dat in een week, dus niet zo'n hoog tempo he. ALs ik denk aan de Hasegawa Lancia 037 die hier staat (zo'n 150 stukjes) of de Corolla WRC Asian Champion (160 stukjes) dan ben ik heel blij dat ik eens een vluggertje kan doen.
Vandaag halve dag school, dus ik kan weer wat bouwen. Vermodelijk waag ik me aan de rolkooi en ga ik op zoek naar een bodemplaat. De body krijgt alvast een nieuwe laag wegens die slechte plek...
Grtzzz en nogmaals dank voor de raadgevingen!