View Single Post
  #6  
Old 08-03-2006, 18:41
B. the builder's Avatar
B. the builder B. the builder is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 81
Inderdaad, dunnere antennes zien er veel beter uit, maar toen ik de bijgeleverde antennes op zich zag (in de gietramen), vond ik dat ze er wel vrij goed uitzagen, dus heb ik ze maar zonder echt veel bij na te denken geverfd en gemonteerd. Uiteindelijk vind ik het resultaat zeker aanvaardbaar, maar blijkbaar kan het toch nog een stuk beter. Er zijn trouwens nog een paar tekortkomingen, maar bij mijn volgende model zal ik daar wel meer op letten...
Dat volgende model zal op zich wel wat minder werk vereisen, denk ik, want het is een 360 Modena (straatversie), dus minder werk met decals, rolkooi, gordels enz. Met andere woorden, ik ga eens tijd steken in extra detail, zoals buisjes van/naar de motor, misschien gordels en ik ben ook aan het nadenken over hoe ik de stof (dein?) zou kunnen nabootsen waarmee de binnenkant bekleed is. Daarna hoop ik nog eens een rallywagen te kunnen maken tijdens de grote vakantie (na ook de Porsche GT3 en misschien de Carrera GT gemaakt te hebben, dus wordt misschien moeilijk), en daar wil ik dan wel aandacht steken in wat bedrading, gordels en zo van die leuke details.
________
WEB SHOWS

Last edited by B. the builder; 19-09-2011 at 11:59.
Reply With Quote