View Single Post
  #94  
Old 10-03-2006, 22:20
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by Nicki_Mks
maar ik dacht dat de muur aan de linkerkant net na de bocht (waar ze een stukje publiekszone hebben afgegraven) vroeger parallel aan de baan liep, terwijl die nu naar de baan toekomt vanuit de vergrote grindbak. Of ben ik verkeerd?
De vorm van de muur detijds is niet anders dan de vangrail op dit moment. Vanuit een bepaalde hoek stond de muur vroeger ook bijna haaks op de rijrichting. Alleen is deze hele situatue een flink aantal meter naar achteren verschoven.

Elke verbouwing heeft zo'n zijn voordelen, wij hoeven minder te borstelen tijdens de weekends. Hebben we nog meer tijd om te beppen en te kletsen :



6 stuks, dus in elke chicane 2 stuks?


Foto's: www.racexpress.be / G. Eyckmans

Geen putjes meer achter de curbstones, de "rare" crashes in de eerste chicane behoren daarmee tot het verleden. Uitkomen 2de rechtse knik en dan met je bodemplaat vastrijden op de achterkant van de curbstone, gevolg.....een harde klapper rechterkant muur, opgaan sacrementshelling. Een zeldzamere variant was de linkerkant van de muur, de SRT C5R heeft daar twee keer zijn Waterloo gevonden in 2003 (Vannerum) en 2004 (Lamot).

De crashes kunnen sowieso niet meer gebeuren in 2006 door de gewijzigde lay-out in de eerste chicane.

Die platen lijken me geen uitnodiging te zijn om overheen te rijden. Geen bandenstapels meer en bijbehorende schade. Ander voordeel is dat er geen grind/modder vanuit de chicane op het circuit wordt gereden.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.

Last edited by Mark; 10-03-2006 at 23:04.
Reply With Quote