View Single Post
Old 12-03-2006, 01:36
Peter Baert Peter Baert is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by bluelite
Ik heb in deze thread bewust de taalfout van Peter Baert aangehaald. Waarom? Welnu, op zijn eigen forum maakt hij andere sites belachelijk omwille van de fouten die ze neerpennen. In plaats van hen uit te lachen kan hij zijn tijd beter investeren in het verbeteren van zijn eigen taalfouten en tv-programma.

En ondertussen in een bewuste thread de eigen fouten kleine "mistakes" noemen.

En ja, ik ben ervan overtuigd dat ik ook meer dan eens een fout schrijf op dit forum, maar ik sta ondertussen andere mensen niet belachelijk te maken.

Getekend,

Een teleurgestelde F1-fan.
Er moet ergens ooit eens iets fout zijn gelopen tussen mezelf en de genaamde "bluelite". Joost mag evenwel weten wat er aan de hand is.

Bluelite of moet ik zeggen Michel Deriemaeker (of hoe schrijf je jouw naam ook), wat ligt er op je lever? Voor de niet-ingewijden, Michel schrijft sinds kort over F1 op autosport.be onder de initialen MDE.

Je doet er echt alles aan om mij zoveel mogelijk zwart te maken en zelfs leugens rond te strooien. Maar ik vraag me af waarom ... ik ken je niet eens. Is het je bedoeling ruzie te stoken tussen mezelf en Philippe en Hans van autosport.be? Is het rancune, afgunst of gewoon de typische betweterij?

Op het forum van www.pitstop.tv is er inderdaad een topic "taalverkrachters" waarin taalverkrachtingen aan de kaak worden gesteld. En er is een tweede topic op het forum van www.pitstop.tv waar (tik)fouten kunnen gemeld worden. Dat topic is zowat de eindredactie van de site, waarvoor ik de forumleden dank.

Om af te ronden een taaltip voor "bluelite":
Quote:
maar deze keer nestelde zich Juan Pablo Montoya tussen de Spanjaard en zijn teamgenoot Fisichella. (autosport.be)
Wat is de correcte plaats van "zich" ...