Quote:
Originally Posted by Peter Baert
Er moet ergens ooit eens iets fout zijn gelopen tussen mezelf en de genaamde "bluelite". Joost mag evenwel weten wat er aan de hand is.
Bluelite of moet ik zeggen Michel Deriemaeker (of hoe schrijf je jouw naam ook), wat ligt er op je lever? Voor de niet-ingewijden, Michel schrijft sinds kort over F1 op autosport.be onder de initialen MDE.
Je doet er echt alles aan om mij zoveel mogelijk zwart te maken en zelfs leugens rond te strooien. Maar ik vraag me af waarom ... ik ken je niet eens. Is het je bedoeling ruzie te stoken tussen mezelf en Philippe en Hans van autosport.be? Is het rancune, afgunst of gewoon de typische betweterij?
Op het forum van www.pitstop.tv is er inderdaad een topic "taalverkrachters" waarin taalverkrachtingen aan de kaak worden gesteld. En er is een tweede topic op het forum van www.pitstop.tv waar (tik)fouten kunnen gemeld worden. Dat topic is zowat de eindredactie van de site, waarvoor ik de forumleden dank.
Om af te ronden een taaltip voor "bluelite":
Wat is de correcte plaats van "zich" ...

|
En wat de relevantie mag wezen om bijna een maand na de bewuste bluelite post dit nog eens te komen oprakelen is mij een raadsel...??
Oh ja, ik weet het, vorige keer -> de post van bluelite niet gezien, Mark post hier nog eens iets in, dan wel gezien en de datum niet gecheckt. 't was nu weer rustig geworden in de bluelite vs. PB story.
Ik zou graag hebben dat het zo blijft heren, en beste Peter, overdrijven met links naar je eigen site siert je niet echt.