Overigens, Huudo, als je op je forum een topic start onder de welluidende titel "onzin, fouten en blunders op het (autosport)net, de verzameling", dan moet je er rekening mee houden dat personen, teams of websites, die hier op de korrel worden genomen, met een reactie komen of zich komen verdedigen.
Quote:
Originally Posted by Pat
Dat we er soms een ongezouten mening op na houden, moeten ze er dan maar bijnemen.
|
Persoonlijk vind ik dat alles wat met "on-" begint, gelijk is aan "te". En dat wil meestal zeggen "ongenuanceerd", zonder rekening te houden met bepaalde omstandigheden.
Wij, en dan neem ik even het woord in naam van wie hier soms wordt aangepakt, wij hebben geen problemen met ongezouten meningen, zolang we zelf dan een even ongezouten mening mogen komen verkondigen.
In het licht van deze discussie vond ik de opmerkingen rond de onderhoudswerken op het circuit van Zolder hoogst interessant. Er werd bij het begin van de werken nogal wat onzin verkocht, vooral uit onwetendheid. Pas nadat de groep op uitnodiging en onder begeleiding van Zolder de werken was gaan bekijken, viel bij de meesten de euro. Pas toen konden ze een juist oordeel vellen, omdat ze beter de situatie konden inschatten.