Quote:
Originally Posted by Peter Baert
Wel, daar ga ik niet in mee. De eerstvolgende keer dat Deriemaeker mij weer komt pakken, mag je hier een reactie van mij verwachten. Het spijt me, ik laat veel over mijn rug gaan, maar van die kerel niet. Tot hij ophoudt ... En da's mijn goed recht.
|
Wat er achter de schermen aan de hand is met jullie tweetjes weet ik niet, dat hoef ik ook niet te weten. M.b.t. de berichten van de door jouw genoemde persoon kan ik in deze thread geen gevalletje "smaad & laster" van hem ontdekken. Mocht jij dit wel vinden, informeer ons dan. Wij, amateurkes, leren nog elke dag bij
In andere berichten op dit forum kan ik ook geen persoonlijke aanval op jouw adres ontdekken. Mocht wij, moderatoren en admins, iets gemist hebben........gebruik dan daarvoor de functie "report this post". Dan komt het automatisch bij ons terecht. Als collega-forum uitbater zul je die functie wel kennen
Wat betreft de oorsprong van deze thread. In de afgelopen 3 jaar hebben we heel wat nieuwssites zien onstaan. In deze wildgroei is af en toe een amateur te ontdekken die goed bezig is. Echter de hoeveelheid brandhout is niet te tellen. Massa's mensen die denken dat het klakkeloos publiceren van persberichten een vorm van nieuwsverschaffing is. Helaas moet ik constateren dat enkele echte

sites zich ook steeds meer schuldig maken aan de heersende "quote-cultuur". De inleiding en afsluiting tikken ze dan nog zelf in.
Als echte liefhebber heb ik daar geen behoefte aan. Ik lees graag de echte "waarheid" en niet een gekleurde vorm daarvan door de ogen van een coureur, organisator,team of sponsor.
We mogen dergelijke zaken toch wereldkundig maken?